Linki »
Serwis »
Forum »
Firmy »
Kontakt »
Strona główna »
Strona Główna
Bocian biały on-line
Wyszukiwarka
Wczoraj i dziś
Międzyrzecze
Samorzad
Międzyrzecze
Międzyrzecze
Zespół Szkolno Przedszkolny
Międzyrzecze
GOK
Międzyrzecze
Biblioteka
Międzyrzecze
O¶rodek Zdrowia
Międzyrzecze
Parafie
Międzyrzecze
Międzyrzecze
Stowarzyszenie Przyjaciół Międzyrzecza
Międzyrzecze
OSP
Międzyrzecze
Międzyrzecze
KGW
Międzyrzecze
Międzyrzecze
Zespół Międzyrzeczanie
Międzyrzecze
Emeryci
Międzyrzecze
Kluby sportowe
Międzyrzecze
Międzyrzecze
Koło łowieckie
Międzyrzecze



Pozdrowienia    dodaj
Temat miesiąca
Strona główna
powrt

 Uczniowie klas I-III z naszej szkoły biorą od lutego udział w projekcie unijnym prowadzonym przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu, którego celem jest nie tylko wytworzenie w uczniach postawy świadomego i bezpiecznego korzystania z istniejących technologii, ale również rozwinięcie w nich kreatywnego potencjału. W czasie zajęć poprzez zabawę uczniowie będą m.in.:

·         nabywać umiejętności obsługi sprzętu komputerowego;

·         uczyć się jak bezpiecznie korzystać z możliwości jakie daje Internet i poznawać etykietę;

·         tworzyć gry i zabawy;

·         pracować w programach dedykowanych edukacji programistycznej uczniów klas 1-3;

·         rozwiązywać zadania logiczne i uczyć się twórczego rozwiązywania problemów;

·         rozwijać wyobraźnię przestrzenną;

·         rozwijać koordynację ruchową;

·         poszerzać słownictwo.

 Aby w najlepszy możliwy sposób wprowadzić dzieci w świat programowania, przygotowano w ramach projektu specjalne zestawy narzędzi i pomocy edukacyjnych, dostosowanych do wieku i umiejętności uczniów. Uczniowie będą korzystać m.in. z:

·         Zestawów klocków LEGO WeDo 2.0 – specjalnych zestawów klocków edukacyjnych, pozwalających tworzyć ruchome roboty, sterowane przy pomocy komputera lub tabletu;

·         Maty edukacyjnej – specjalnie zaprojektowanej planszy o wymiarach 2,5 m x 2,3 m, wyposażonej w kolorowe kafelki, pozwalającej aranżować i tworzyć rozmaite zabawy i gry zespołowe;

·    Programów Scratch i Scratch Jr – zaprojektowanych przez Massachusetts Institute of Technology, używanych z powodzeniem na całym świecie do nauczania programowania wizualnego wśród dzieci od 5 roku życia.

 A oto pierwsze fotorelacje z  przeprowadzonych zajęć.

 

powrt
Copyright ⓒ Stowarzyszenie Przyjaciół Międzyrzecza 2007-2020